Monday, September 19, 2016

Taklimat biasiswa Chevening UK

6 September 2016,Razak School of Government,Putrajaya
Taklimat biasiswa Chevening UK dianjurkan oleh British High Commission Kuala Lumpur,Razak School of Government dan JPA.
Antara yang hadir ialah pegawai-pegawai perkhidmatan awam-PTD,aktivis belia,ahli akademik,dan mereka yang berminat memohon biasiswa Master Chevening di UK.
Jaringan alumni Chevening ini sangat kuat dan mereka yang mendapat biasiswa Chevening ini sangat bertuah kerana memiliki pelbagai keistimewaan yang tidak diberi oleh mana-mana pihak .

Image may contain: 19 people , people smiling6 September 2016,Razak School of Government,Putrajaya
Taklimat biasiswa Chevening UK.
Antara yang hadir sewaktu taklimat Chevening semalam,sifu Nuruddin,FaisalAziz,Hasnul Hanif .
Nuruddin kembara lama di Arab Saudi,Brunei,Amerika Syarikat sebelum ini,Faisal Aziz dan Hasnul aktivis mahasiswa belia di peringkat Asean,Komanwel bahkan mewakili Malaysia menjawat jawatan dalam organisasi Belia Komanwel.
Hasil pertemuan bersama pimpinan Razak School of Government juga mereka mengalu-alukan kerjasama aktivis belia dengan Razak School of Government khususnya dalam soal penerangan dasar-dasar kerajaan Malaysia .
Razak School of Government ini pernah menganjurkan sesi bersama Recep Tayyip Erdogan,Tariq Ramadhan,Tun Daim Zainuddin,Tun Dr Mahathir Mohamad dan ramai lagi.
Bertempat di Menara Prisma,Putrajaya ,Razak School of Government juga memiliki perpustakaan dimana terdapat pelbagai buku rujukan berkenaan dasar-dasar kerajaan,soal kepimpinan dan mereka juga menerbitkan siri syarahan-ucapan tokoh-tokoh yang pernah diundang oleh mereka.

No comments:

Post a Comment